Step 6
Download and print this file ( http://u.jimdo.com/www48/o/s20ed504cab072a0e/download/mee1b3ca3d697a978/1331390475/portobello.pdf).
What do the words chain-stores, merchandise, memento, bric-a-brac, bargain, haggle mean?
Step 7
Make a Powerpoint or a Prezi to describe fleamarkets all over Europe.
· Заключение, в котором суммируется опыт, полученный учащимися при выполнении самостоятельной работы над веб-квестом. Иногда полезно включить в заключение риторические вопросы, стимулирующие активность учащихся продолжить свои опыты в дальнейшем.
YOUR POWER POINT OR PREZI
Content
- Content is minimal OR there are several factual errors 2
- Includes essential information about the topic but there are 1-2 factual errors 3
- Includes essential knowledge about the topic. Subject knowledge appears to be good 4
- Covers topic in-depth with details and examples. Subject knowledge is excellent 5
Organization
- There was no clear or logical organizational structure, just lots of facts 2
- Content is logically organized for the most part 3
- Uses headings or bulleted lists to organize, but the overall organization of topics appears flawed 4
- Content is well organized using headings or bulleted lists to group related material 5
Originality
- Uses other people's ideas, but does not give them credit 2
- Uses other people's ideas (giving them credit), but there is little evidence of original thinking 3
- Product shows some original thought. Work shows new ideas and insights 4
- Product shows a large amount of original thought. Ideas are creative and inventive 5
|
|
Выполнение данного веб-квеста ориентировано на реализацию образовательных стандартов среднего общего образования по иностранному языку и информатике. Полностью ознакомиться с данным веб – квестом можно на сайте http://zunal.com/webquest.php?w=196304. Можно посоветовать также использовать виды заданий для веб-квестов на сайте http://www.itlt.edu.nstu.ru/webquest.php#lit9#lit9.
Примечание: автором был распространен опыт по работе с веб – квестами в рамках следующих конкурсов: областного конкурса профессионального мастерства педагогов «Учитель английского языка сельской общеобразовательной школы» (апрель 2013 года, лауреат) и международного методического конкурса по проблеме преподавания английского языка "Insight Teaching" (май – июнь 2013 года, 2 место в номинации «веб – ресурс»).