Найдите соответствующие ответы на вопросы и напишите их в той последовательности, в которой вопросы поставлены

Вопросы:

1) What must retailers guarantee?

2) What can customers demand in case a service is done badly?

3) What should the retailer do in case the goods are substandard?

4) When can trader challenge customer suspected of shop-lifting?

5) In what case may the retailer refuse to refund money?

Ответы:

a) the retailer should replace the goods or refund money, and then discuss the matter with his suppliers demanding from them a better quality.

b) the retailer may do it if customers return the used goods.

c) if the goods are removed from shop premises.

d) customers can demand that the service is done again or redone.

e) goods are to be fit for normal use and should be free from defects.

5. Закончите предложение, выбрав соответствующий вариант окончания:

1) It is illegal… 2) The retailer will refund the money… 3) Retailers must guarantee… a) …only if the goods sold are substandard. b) …that goods are free from defects. c) …to describe the goods falsely either in ads or verbally. d) …to challenge customers suspected of shop-lifting.

Контрольная работа №2

Вариант 4

Прочитайте текст и переведите его на русский язык в письменной форме


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: