Старший: Молитвами Святых отец наших, Господи Иисусе Христе помилуй нас. Аминь

Хор:         И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

                   П реблагослове́нна еси́, Богоро́дице Де́во,/ Вопло́щшим бо ся из Тебе́ ад плени́ся,/ Ада́м воззва́ся,/ кля́тва потреби́ся,/ Е́ва свободи́ся,/ сме́рть умертви́ся, и мы ожи́хом./ Тем воспева́юще вопие́м:/ благослове́н Христо́с Бог,// благоволи́вый та́ко, сла́ва Тебе́.

Славосло́вие вели́кое:

Хор:         С ла́ва в вы́шних Бо́гу, и на земли́ мир, в челове́цех благоволе́ние. Хва́лим Тя, благослови́м Тя, кла́няем Ти ся, славосло́вим Тя, благодари́м Тя, вели́кия ра́ди сла́вы Твоея́. Го́споди Царю́ Небе́сный, Бо́же О́тче Вседержи́телю, Го́споди, Сы́не Единоро́дный, Иису́се Христе́, и Святы́й Ду́ше. Го́споди Бо́же, А́гнче Бо́жий, Сы́не Оте́чь, взе́мляй грех ми́ра, поми́луй нас; взе́мляй грехи́ ми́ра, приими́ моли́тву на́шу; седя́й одесну́ю Отца́, поми́луй нас. Я́ко Ты еси́ еди́н Свят, Ты еси́ еди́н Госпо́дь, Иису́с Христо́с, в сла́ву Бо́га Отца́. А ми́нь.

              Н а всяк день благословлю́ Тя, и восхвалю́ И́мя Твое́ во ве́ки, и в век ве́ка.

              С подо́би, Го́споди, в день сей без греха́ сохрани́тися нам. Благослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, и хва́льно и просла́влено И́мя Твое́ во ве́ки. А ми́нь.

                   Б у́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас, я́коже упова́хом на Тя.

                   Б лагослове́н еси́, Го́споди, научи́ мя оправда́нием Твои́м. (Три́жды)

              Г о́споди, прибе́жище был еси́ нам в род и род. Аз рех: Го́споди, поми́луй мя, исцели́ ду́шу мою́, я́ко согреши́х Тебе́. Го́споди, к Тебе́ прибего́х, научи́ мя твори́ти во́лю Твою́, я́ко Ты еси́ Бог мой: я́ко у Тебе́ исто́чник живота́, во све́те Твое́м у́зрим свет. Проба́ви ми́лость Твою́ ве́дущим Тя.

                   С вяты́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Три́жды)

              С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. А ми́нь.

              С вяты́й Безсме́ртный, поми́луй нас.

              С вяты́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас.

 

Тропа́рь воскре́сный, глас 1:

Хор:          Д несь Спасе́ние ми́ру бысть,/ пое́м Воскре́сшему из гро́ба,/ и Нача́льнику жи́зни на́шея:/ разруши́в бо сме́ртию смерть,// побе́ду даде́ нам и ве́лию ми́лость.

 

Хор:       У тверди́, Бо́же, святу́ю правосла́вную ве́ру, правосла́вных христиа́н во век ве́ка.

Хор:       Ч естне́йшую Херуви́м и Сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.

Хор:              С ла́ва, и ны́не. Г о́споди, поми́луй. (Трижды)

Старший: Молитвами Святых отец наших, Господи Иисусе Христе помилуй нас. Аминь.

 

                           Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Стихи́ра ева́нгельская воскре́сная пя́тая, глас 5:

              О прему́дрых суде́б Твои́х, Христе́!/ Ка́ко Петру́ у́бо плащани́цами еди́неми,/ дал еси́ разуме́ти Твое́ воскресе́ние,/ Луце́ же и Клео́пе спутеше́ствуя, бесе́довал еси́,/ и бесе́дуяй не а́бие себе́ явля́еши?/ Те́мже и поноси́мь быва́еши, я́ко еди́н прише́льствуяй во Иерусали́м,/ и не причаща́яйся в коне́ц сове́та их./ Но И́же вся к созда́ния по́льзе стро́я,/ и я́же о Тебе́ проро́чествия откры́л еси́,/ и внегда́ благослови́ти хлеб, позна́лся еси́ им,/ и́хже и пре́жде того́ сердца́ к позна́нию Твоему́ распала́стася,/ и́же и ученико́м со́бранным уже́/ я́сно пропове́даста Твое́ воскресе́ние,/ и́мже поми́луй нас.

ЧИТА́ЕТСЯ ПЕ́РВЫЙ ЧАС:

Тропа́рь воскре́сный, глас 5:

                   С обезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови,/ от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше,/ воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся;/ я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест,/ и смерть претерпе́ти,/ и воскреси́ти уме́ршия// сла́вным воскресе́нием Свои́м.

                   Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь торжества́ Правосла́вия, глас 2:

                   П речи́стому о́бразу Твоему́ покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же,/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши, я́же созда́л еси, от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Конда́к воскре́сный, глас 5, подо́бен: «Собезнача́льное Сло́во…»:

                   К о а́ду, Спа́се мой, соше́л еси́,/ и врата́ сокруши́вый я́ко всеси́лен,/ уме́рших, я́ко Созда́тель, совоскреси́л еси́,/ и сме́рти жа́ло сокруши́л еси́,/ и Ада́м от кля́твы изба́влен бысть, Человеколю́бче;/ те́мже вси зове́м:// спаси́ нас, Го́споди.

                

Тре́тий час:

Тропа́рь воскре́сный, глас 5:

                   С обезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови,/ от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше,/ воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся;/ я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест,/ и смерть претерпе́ти,/ и воскреси́ти уме́ршия// сла́вным воскресе́нием Свои́м.

 

                   Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь Предте́чи, глас 4:

                   О т земли́ возсия́вши, Предте́чева глава́/ лучи́ испуща́ет нетле́ния ве́рным исцеле́ний,/ свы́ше собира́ет мно́жество А́нгел,/ до́ле же созыва́ет челове́ческий род,// единогла́сную возсыла́ти сла́ву Христу́ Бо́гу.                 

Конда́к Трио́ди, глас 2:

                   Н еопи́санное Сло́во О́тчее,/ из Тебе́, Богоро́дице, описа́ся воплоща́емь,/ и оскве́рншийся о́браз в дре́внее вообрази́в,/ Боже́ственною добро́тою смеси́,/ но испове́дающе спасе́ние,// де́лом и сло́вом, сие́ вообража́ем.

Шесто́й час:

Тропа́рь воскре́сный, глас 5:

                   С обезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови,/ от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше,/ воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся;/ я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест,/ и смерть претерпе́ти,/ и воскреси́ти уме́ршия// сла́вным воскресе́нием Свои́м.

                   Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь Трио́ди, глас 2:

              П речи́стому О́бразу Твоему́ покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же,/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши, я́же созда́л еси, от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Конда́к Предте́чи, глас 2:

                   Проро́че Бо́жий и Предте́че благода́ти,/ главу́ твою́, я́ко ши́пок свяще́ннейший, от земли́ обре́тше,/ исцеле́ния всегда́ прие́млем,/ и́бо па́ки, я́коже пре́жде, в ми́ре пропове́дуеши покая́ние.

                       

Блаже́нны:

Хор:     Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

На 12:         Блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

                           Воскре́сные, глас 5:

Тропарь:      Р азбо́йник на кресте́ Бо́га Тя бы́ти ве́ровав, Христе́,/ испове́да Тя чи́сте от се́рдца,// помяни́ мя, Го́споди, вопия́, во Ца́рствии Твое́м.

 

                   Блаже́ни пла́чущии, я́ко ти́и уте́шатся.

Тропарь:      И́ же на дре́ве кре́стнем/ жизнь процве́тшаго ро́ду на́шему,/ и изсуши́вша ю́же от дре́ва кля́тву,// я́ко Спа́са и Соде́теля согла́сно воспои́м.

 

На 10:      Блаже́ни кро́тции, я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Тропарь:      С ме́ртию Твое́ю, Христе́,/ сме́ртную разруши́л еси́ си́лу,/ и совоздви́гл еси́ и́же от ве́ка уме́ршыя,// Тя пою́щия и́стиннаго Бо́га и Спа́са на́шего.

 

                   Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, я́ко ти́и насы́тятся.

Тропарь:        Н а гроб Твой, Христе́, прише́дша жены́ честны́я,/ иска́ху Тя, Жизнода́вче, миропома́зати,// и яви́ся им а́нгел вопия́: воскре́се Госпо́дь.

На 8:           Блаже́ни ми́лостивии, я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.              

                           Трио́ди, глас4:

Тропа́рь:        Н е ктому́ нечести́вых еретико́в ны́не бровь взе́млется:// Бо́жия бо си́ла правосла́вие удержа́ла есть.

 

                   Блаже́ни чи́стии се́рдцем, я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Тропа́рь:        О́ блацы проро́честии,/ животворя́щую с небесе́ днесь ро́су нам да кропя́т,// на воста́ние ве́ры.

 

На 6            Блаже́ни миротво́рцы, я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Тропа́рь:        Б лагогла́сно та́йныя апо́столов Христо́вых трубы́,/ па́че естества́ да вопию́т,// честны́х образо́в исправле́ние.

 

                   Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Тропа́рь:        В оспои́м Христа́, показа́вшаго нам/ цари́цу благочести́вую, христолюби́вую,// с Боговенча́нною о́траслию.

 

На 4:         Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы, лжу́ще Мене́ ра́ди.

                           Предте́чи, глас 6:

Тропа́рь:        П роро́ка тя рече́ И́стина-Христо́с, и проро́ков превы́шша,/ Крести́теля же и Предте́чу Жи́зни:// Того́ бо узре́л еси́, Его́же зако́н и проро́цы провозвести́ша.

 

                   Ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда ва́ша мно́га на Небесе́х.

Тропа́рь:        Н е терпя́ше кры́тися чуде́с исто́чник, сокро́вище благода́ти,/ сла́вная глава́ твоя́, Крести́телю, проро́че и Предте́че,// но, я́вльшися, пролива́ет исцеле́ний исто́чники.

                   Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь:      В себога́тно похвале́ние, и украше́ние све́тло,/ и щит спаси́телен христолю́бный сей/ и благосла́вный предлага́ет град твой,// честну́ю и Боже́ственную твою́ главу́, Предте́че.

 

                   И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Богоро́дичен: В ели́кий прописа́ во проро́цех Моисе́й Тя, киво́т, и трапе́зу, и све́щник,/ и ста́мну обра́зне, назна́менуя воплоще́ние,// е́же из Тебе́, Вы́шняго, Ма́ти Де́во.

 

Тропари́ и кондаки́ по вхо́де:

Тропа́рь воскре́сный, глас 5:

                           С обезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови,/ от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше,/ воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся;/ я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест,/ и смерть претерпе́ти,/ и воскреси́ти уме́ршия// сла́вным воскресе́нием Свои́м.

 

Тропа́рь Трио́ди, глас 2:

              П речи́стому О́бразу Твоему́ покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же,/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши, я́же созда́л еси, от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Тропа́рь Предте́чи, глас 4:

                   О т земли́ возсия́вши, Предте́чева глава́/ лучи́ испуща́ет нетле́ния ве́рным исцеле́ний,/ свы́ше собира́ет мно́жество А́нгел,/ до́ле же созыва́ет челове́ческий род,// единогла́сную возсыла́ти сла́ву Христу́ Бо́гу.

 

Конда́к воскре́сный, глас 5, подо́бен: «Собезнача́льное Сло́во…»:

                   К о а́ду, Спа́се мой, соше́л еси́,/ и врата́ сокруши́вый я́ко всеси́лен,/ уме́рших, я́ко Созда́тель, совоскреси́л еси́,/ и сме́рти жа́ло сокруши́л еси́,/ и Ада́м от кля́твы изба́влен бысть, Человеколю́бче;/ те́мже вси зове́м:// спаси́ нас, Го́споди.

 

                   Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Конда́к Предте́чи, глас 2:

                   П роро́че Бо́жий и Предте́че благода́ти,/ главу́ твою́, я́ко ши́пок свяще́ннейший, от земли́ обре́тше,/ исцеле́ния всегда́ прие́млем,/ и́бо па́ки, я́коже пре́жде, в ми́ре пропове́дуеши покая́ние.

                           И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Конда́к Трио́ди, глас 2:

                   Н еопи́санное Сло́во О́тчее,/ из Тебе́, Богоро́дице, описа́ся воплоща́емь,/ и оскве́рншийся о́браз в дре́внее вообрази́в,/ Боже́ственною добро́тою смеси́,/ но испове́дающе спасе́ние,// де́лом и сло́вом, сие́ вообража́ем.

 

Проки́мен Неде́ли Торжества́ Правосла́вия, глaс 4:

Чтец:      П роки́мен, глас четве́ртый, песнь отцев:

                 Б лагослове́н еси́ Го́споди Бо́же оте́ц на́ших,/ и хва́льно и просла́влено и́мя Твое́ во ве́ки.

Хор:         Б лагослове́н еси́ Го́споди Бо́же оте́ц на́ших,/ и хва́льно и просла́влено и́мя Твое́ во ве́ки.

 

Чтец:      Я́ ко пра́веден еси́ о всех, я́же сотвори́л еси́ нам.

Хор:         Б лагослове́н еси́ Го́споди Бо́же оте́ц на́ших,/ и хва́льно и просла́влено и́мя Твое́ во ве́ки.

Проки́мен Предтечи, глaс 7:

Чтец:      Г лас седьмы́й: В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде/ и упова́ет на Него́.

Хор:         В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде/ и упова́ет на Него́.

Чте́ние Апо́стола:

Чтец:      К о Евре́ем посла́ния свята́го апо́стола Па́вла чте́ние.

 

                           (Неде́ли Торжества́ Правосла́вия: Евр., зач.329 (от середи́ны): гл.11, ст.24-26, 32 – гл.12, ст.2):

Чтец:   Б ра́тие, ве́рою Моисе́й, вели́к быв, отве́ржеся нарица́тися сын дще́ре фарао́новы. Па́че же изво́ли страда́ти с людьми́ Бо́жиими, не́жели име́ти вре́менную греха́ сла́дость. Бо́льшее бога́тство вмени́в еги́петских сокро́вищ поноше́ние Христо́во, взира́ше бо на мздовоздая́ние. И что eще́ глаго́лю? Не доста́нет бо ми повеству́ющу ле́та, о Гедео́не, Вара́це же и Сампсо́не и Иеффа́и, о Дави́де же и Самуи́ле, и о други́х проро́цех, и́же ве́рою победи́ша ца́рствия, соде́яша пра́вду, получи́ша обетова́ния, загради́ша уста́ львов, угаси́ша си́лу óгненную, избего́ша óстрея меча́, возмого́ша от не́мощи, бы́ша кре́пцы во бране́х, обрати́ша в бе́гство полки́ чужи́х. Прия́ша жeны́ от воскресе́ния ме́ртвыя своя́; ини́и же избие́ни бы́ша, не прие́мше избавле́ния, да лу́чшее воскресе́ние улуча́т. Друзи́и же руга́нием и ра́нами искуше́ние прия́ша, eще́ же и уз и темни́ц. Ка́мением побие́ни бы́ша, претре́ни бы́ша, искуше́ни бы́ша, уби́йством меча́ умро́ша, проидо́ша в ми́лотех, и в ко́зиях ко́жах, лише́ни, скорбя́ще, озло́блени. И́хже не бе досто́ин весь мир, в пусты́нях скита́ющеся, и в гора́х, и в верте́пах, и в про́пастех земны́х. И си́и вси послу́шествовани бы́вше ве́рою, не прия́ша обетова́ния, Бо́гу лу́чшее что о нас предзре́вшу, да не без нас соверше́нство прии́мут. Те́мже у́бо и мы, толи́к иму́ще облежа́щь нас о́блак свиде́телей, го́рдость вся́ку отло́жше, и удо́бь обстоя́тельный грех, терпе́нием да тече́м на предлежа́щий нам по́двиг, взира́юще на нача́льника ве́ры и соверши́теля Иису́са.

                           (Предте́чи: 2Кор., зач.176: гл.4, стт.6-15):

Чтец:   Б ра́тие, Бог реки́й из тмы све́ту возсия́ти, и́же возсия́ в сердца́х на́ших, к просвеще́нию ра́зума сла́вы Бо́жия о лице́ Иису́с Христо́ве. И́мамы же сокро́вище сие́ в скуде́льных сосу́дех, да премно́жество си́лы бу́дет Бо́жия, а не от нас. Во всем скорбя́ще, но не стужа́юще си, неча́еми, но не отчаява́еми, гони́ми, но не оставля́еми, низлага́еми, но не погиба́юще. Всегда́ ме́ртвость Го́спода Иису́са в те́ле нося́ще, да и живо́т Иису́сов в те́ле на́шем яви́тся. При́сно бо мы живи́и в смерть предае́мся Иису́са ра́ди, да и живо́т Иису́сов яви́тся в ме́ртвенней пло́ти на́шей. Те́мже смерть у́бо в нас де́йствует, а живо́т в вас. Иму́ще же то́йже дух ве́ры, по пи́санному: ве́ровах, те́мже возглаго́лах, и мы ве́руем, те́мже и глаго́лем, ве́дяще, я́ко Воздви́гий Го́спода Иису́са, и нас со Иису́сом воздви́гнет, и предпоста́вит с ва́ми. Вся бо вас ра́ди, да благода́ть умно́жившаяся, мно́жайшими благодаре́нии избы́точествит в сла́ву Бо́жию.

 

Аллилуа́рий Неде́ли Торжества́ Правосла́вия, глас 8:

Чтец:      Г лас  осьмы́й: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Хор:         А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Чтец:      М оисе́й и Ааро́н во иере́ех Его́, и Саму́ил в призыва́ющих и́мя Его́.

Хор:         А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Аллилуа́рий предте́чи, глaс 4:

Чтец:      Г лас четве́ртый: П ра́ведник, я́ко фи́никс, процвете́т, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится.

Хор:         А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

 

Хор:         И ду́хови твоему́.

Хор:         С ла́ва Тебе́, Го́споди, сла́ва Тебе́.

 

Чте́ние Ева́нгелия:

                           (Неде́ли Торжества́ Правосла́вия: Ин., зач.5: гл.1, стт.43-51):

Ст.:                   В о вре́мя о́но, восхоте́ Иису́с изы́ти в Галиле́ю, и обре́те Фили́ппа и глаго́ла ему́: гряди́ по Мне. Бе же Фили́пп от Вифсаи́ды, от гра́да Андре́ова и Петро́ва. Обре́те Фили́пп Нафана́ила и глаго́ла ему́: Его́же писа́ Моисе́й в зако́не и проро́цы, обрето́хом Иису́са сы́на Ио́сифова, и́же от Назаре́та. И глаго́ла ему́ Нафана́ил: от Назаре́та мо́жет ли что добро́ бы́ти? Глаго́ла ему́ Фили́пп: прииди́ и виждь. Ви́де же Иису́с Нафана́ила гряду́ща к Себе́ и глаго́ла о нем: се вои́стинну Изра́ильтянин, в не́мже льсти несть. Глаго́ла Ему́ Нафана́ил: ка́ко мя зна́еши? Отвеща́ Иису́с и рече́ ему́: пре́жде да́же не возгласи́ тебе́ Фили́пп, су́ща под смоко́вницею ви́дех тя. Отвеща́ Нафана́ил и глаго́ла Ему́: Равви́, Ты еси́ Сын Бо́жий, Ты еси́ Царь Изра́илев. Отвеща́ Иису́с и рече́ ему́: зане́ рех ти, я́ко ви́дех тя под смоко́вницею, ве́руеши, бо́льша сих у́зриши. И глаго́ла ему́: ами́нь, ами́нь глаго́лю вам, отсе́ле у́зрите не́бо отве́рсто и А́нгелы Бо́жия восходя́щя и нисходя́щя над Сы́на Челове́ческаго.

                           (Предте́чи: Мф., зач.40: гл.11, стт.2-15):

Ст.:                   В о вре́мя о́но, слы́шав Иоа́нн во узи́лищи дела́ Христо́ва, посла́ два от учени́к свои́х, рече́ Ему́: Ты ли еси́ Гряды́й, или́ ино́го ча́ем? И отвеща́в Иису́с рече́ им: ше́дша возвести́та Иоа́ннови, я́же слы́шита и ви́дита. Слепи́и прозира́ют и хро́мии хо́дят, прокаже́ннии очища́ются и глуси́и слы́шат, ме́ртвии востаю́т и ни́щии благовеству́ют. И блаже́н есть, и́же а́ще не соблазни́тся о Мне. Те́ма же исходя́щема, нача́т Иису́с наро́дом глаго́лати о Иоа́нне: чесо́ изыдо́сте в пусты́ню ви́дети? Трость ли ве́тром коле́блему? Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Челове́ка ли в мя́кки ри́зы облече́нна? Се, и́же мя́ккая нося́щии, в доме́х ца́рских суть. Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Проро́ка ли? Ей, глаго́лю вам, и ли́шше проро́ка. Сей бо есть, о не́мже есть пи́сано: се Аз посыла́ю А́нгела Моего́ пред лице́м Твои́м, и́же угото́вит путь Твой пред Тобо́ю. Ами́нь глаго́лю вам, не воста́ в рожде́нных жена́ми бо́лий Иоа́нна Крести́теля, мний же во Ца́рствии Небе́снем бо́лий его́ есть. От дней же Иоа́нна Крести́теля досе́ле Ца́рствие Небе́сное ну́дится, и ну́ждницы восхища́ют е́. Вси бо проро́цы и зако́н до Иоа́нна прореко́ша. И а́ще хо́щете прия́ти, той есть Илиа́ хотя́й приити́. Име́яй у́ши слы́шати да слы́шит.

Хор:         С ла́ва Тебе́, Го́споди, сла́ва Тебе́.

 

Многоле́тие:

Хор:       Православное епископство Церкви Российския/ и господина высокопреосвященнейшего митрополита Филарета/ Первоиерарха Православныя Российския Церкви/ и господина нашего Высокопреосвященнейшего Филарета,/ архиепископа Московского и Восточно-Российского/ настоятеля, братию и прихожан святаго храма сего/ и вся православныя христианы/ Господи, сохрани их на многая лета.


[1] При пении избра́нного псалма в воскресные дни заключительное: «Слава, и ныне», «Аллилуия, аллилуия, аллилуия, слава Тебе, Боже» (трижды) не поется. Сразу после последнего стиха избранного псалма – величание и тропари воскресные: «Ангельский собор...».

[2] В Минее-Февраль (М., 2002. С. 696) неточность – указан не тот глас.



Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: