1. Межличностные взаимоотношения в семье, со сверстниками; решение конфликтных ситуаций. Внешность и черты характера человека.
2. Досуг и увлечения (чтение, кино, театр, музеи, музыка). Виды отдыха, путешествия. Молодёжная мода. Покупки.
3. Здоровый образ жизни: режим труда и отдыха, спорт, сбалансированное питание, отказ от вредных привычек.
4. Школьное образование, школьная жизнь, изучаемые предметы и отношение к ним. Каникулы в различное время года.
5. Мир профессии. Проблемы выбора профессии.
6. Природа: флора и фауна. Проблемы экологии. Защита окружающей среды. Климат, погода. Условия проживания в городской/сельской местности. Транспорт.
7. Средства массовой информации и коммуникации (пресса, телевидение, радио, Интернет).
8. Россия и Крым их географическое положение, столицы и крупные города, регионы, достопримечательности, культурные особенности (национальные праздники, знаменательные даты, традиции, обычаи), страницы истории, выдающиеся люди, их вклад в науку и мировую культуру.
Формы организации учебных занятий и основных видов учебной деятельности:
1) индивидуальная работа;
2) фронтальная работа;
3) групповая форма работы.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
Приложение – 5-8 классы (разновозрастная группа, курс по выбору в форме факультатива) на 2018/2019 учебный год, 68 часов (2 часа в неделю, 34 учебные недели).
|
|
| ||||
| Текрарлав | |||||
| 1 | Кириш.Тиль ве бильги акъкъында. Ана тилининъ эмиети |
| |||
| 2-3 | Сёз теркиби. Сеслер ве арифлер. Тамыр ве ялгъама. |
| |||
| 4-5 | Сёз чешитлери |
| |||
| 6 | Н.и.Метин узеринде иш. «Мектеп меним аятымда» |
| |||
| Синтаксис ве пунктуация (13 с.) | |||||
| 7 | Сёз бирикмеси. Баш ве таби сёз. |
| |||
| 8 | Сёз бирикмелеринде багъ чешитлери. |
| |||
| 9 | Н.и. Нутукъ шекиллери. «Меним иш кунюм» агъзавий беян. |
| |||
| 10 | Джумленинъ макъсадына коре чешитлери (икяе, суаль, нида). |
| |||
| 11-12 | Джумле, онынъ грамматик негизи. |
| |||
| 13 | Джумленинъ баш азалары. Муптеда ве хабер. |
| |||
| 14 | Н.и. Диктант «Ярашыкълы багьчачыкь». |
| |||
| 15 | Джумленинъ экинджи дередже азалары. Тамамлайджы |
| |||
| 16 | Айырыджы -джумленинъ экинджи дередже азасы. |
| |||
| 17 | Ал. Ал акъкъында эсас къайделер. |
| |||
| 18 | Н.и. Диалог ве монолог. |
| |||
| 19 | Сойдаш азалы джумлелер. |
| |||
| 20 | Кириш ве хитап, оларнынъ имлясы. |
| |||
| 21 | Н.и.Мектюп язув теркиби. |
| |||
| 22 | Муреккеп джумле, оларда токътав ишаретлери. |
| |||
| 23 | Муреккеп джумлелернинъ чешитлери. |
| |||
| 24 | Диалог. Кочюрильме лаф, оларнынъ имлялары ве ишаретлери. |
| |||
| 25 | Н.и. Тестлев. Муреккеп джумле мевзусына багъышлангъан. |
| |||
| Фонетика ве имля (11 с.)
| |||||
| 26 | Сес ве арифлер. Эсас къайделер. |
| |||
| 27 | Созукъ ве тутукъ сеселер. Янъгъыравукъ, сагъыр тутукъ сеслер; гъ, къ, нъ, дж арифлернинъ хусусиети. |
| |||
| 28 | Н.и. «Меним Ватаным» метин устюнде чалышув. |
| |||
| 29 | Я, ю, е, ё арифлернинъ хусусиетлери. |
| |||
| 30 | Н.и. Метин. Аудирлев. |
| |||
| 31 | Созукъ сеслерни ифаделеген арифлер. Къалын ве индже созукъ сеслерни ифаделеген арифлер. |
| |||
| 32 | Н.и. Кочюрюв «Ана». |
| |||
| 33 | Дудакълы ве дудакъсыз созукъ сеслерни ифаделген арифлер. |
| |||
| 34 | Н.и Табиатны тарифлев. |
| |||
| 35 | Сингармонизм къаиделери. Нутукъта къаиделернинъ къулланувы. |
| |||
| 36 | Имля. Имлянынъ эсас къаиделери. |
| |||
| 37 | Созукъ сеслернинъ тюшип къалувы. |
| |||
| 38 | Н.и.Ресим узеринде чалышув. |
| |||
| 39 | Имля лугъатнен танышув. Имля хаталары. |
| |||
| 40 | Эджа. Ургъу. Ургъунынъ эмиети. |
| |||
| 41 | Н.и. Ресим узеринде язылгъан инша. |
| |||
| 42 | Ургъу алмагъан аффикслер ве элементлер. Лугъатларнен танышув. |
| |||
| 43 | Н.и. Мен халкъым акъкъында не билем? (фикир этюв). |
| |||
| Лексикология (5 с.)
| |||||
| 44 | Сёзнинъ лексик манасы. Бир ве чокъ маналы сёзлер, догъру ве кочьме манада къулланувы. |
| |||
| 45 | Н.и. Оданынъ тарифи. |
| |||
|
| Синонимлер. Синонимик сыра. |
| |||
| 46 | Н.и. Ресим узеринде тизильген икяе (агъзавий). |
| |||
| 47 | Антонимлер. Умумий малюмат. |
| |||
| 48 | Омонимлер. Эсас малюматлар. |
| |||
| 49 | Незарет иши. Диктант «Акъбардакъ». |
| |||
| 50 | Хаталар устюнден ишини кечирюв. |
| |||
| 51 | Н.и. Давушсыз окъув. |
| |||
| Сёз теркиби. Имля(7с.) | |||||
| 52 |
| Сёзлернинъ догъру язылувы
| |||
| 53 |
| Тамырдаш сёзлер.
| |||
| 54 |
| Н.и. Нутукъ услюплери (лакъырды ве китабий).
| |||
| 55 |
| Тамыр, ялгъама. Ялгъамаларнынъ чешитлери.
| |||
| 56 |
| Къырымтатар тилинде сёзлернинъ пейда олувы.
| |||
| 57 |
| Муреккеп ве чифт сёзлер, оларнынъ имлясы.
| |||
| 58 |
| Н.и.Нутукъ услюплери (ильмий услюп).
| |||
| 59 |
| Незарет сёзлер диктанты. Муреккеп ве чифт сёзлернинъ къулланылувы.
| |||
| 60 |
| Хаталар устюнден ишини кечирюв. Кечкен къаиделерни текрарлав.
| |||
| 61 |
| Н.и.Беянгъа адий план тизмек.
| |||
| 62 |
| Беянгъа азырланув.Эса къысымларыны бакъып чыкъув.
| |||
| 63 |
| Незарет иши. Беян «Дервиза».
| |||
| 64 |
| Н.и. Хаталар устюнде чалышув. Къырымтатар гимн ве байракъ акъъкъында субет | |||
| 65-68 |
| . Текрарлав
| |||
Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение
«Почётненский учебно-воспитательный комплекс»
Муниципального образования Красноперекопский район
Республики Крым
| РАССМОТРЕНО на заседании ШМО учителей социально-гуманитарного цикла __________ Л.И. Нурлаева Протокол № ____ от «___» __________ 2016 г. | СОГЛАСОВАНО Заместитель директора по УР ____________Н.В. Кунахова «___»______________2016 г. | УТВЕРЖДАЮ Директор МБОУ Почётненский УВК __________Т.В. Коваленко «___»____________2016 г. |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
КУРС «КРЫМСКОТАТАРСКИЙ ЯЗЫК»
(факультатив)
Разновозрастная группа
КЛАССЫ
| Составлено учителем крымскотатарского языка и литературы Салимовой Н.С.
| ||||||
| Рекомендовано педагогическим советом Протокол № _____ «___» _____________ 2016 г. |
| |||||
|
|
| |||||
С. Почётное, 2016 г.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
Факультатив






