Предметное содержание речи

1. Межличностные взаимоотношения в семье, со сверстниками; решение конфликтных ситуаций. Внешность и черты характера человека.

2. Досуг и увлечения (чтение, кино, театр, музеи, музыка). Виды отдыха, путешествия. Молодёжная мода. Покупки.

3. Здоровый образ жизни: режим труда и отдыха, спорт, сбалансированное питание, отказ от вредных привычек.

4. Школьное образование, школьная жизнь, изучаемые предметы и отношение к ним. Каникулы в различное время года.

5. Мир профессии. Проблемы выбора профессии.

6. Природа: флора и фауна. Проблемы экологии. Защита окружающей среды. Климат, погода. Условия проживания в городской/сельской местности. Транспорт.

7. Средства массовой информации и коммуникации (пресса, телевидение, радио, Интернет).

8. Россия и Крым их географическое положение, столицы и крупные города, регионы, достопримечательности, культурные особенности (национальные праздники, знаменательные даты, традиции, обычаи), страницы истории, выдающиеся люди, их вклад в науку и мировую культуру.

Формы организации учебных занятий и основных видов учебной деятельности:

1)      индивидуальная работа;

2)      фронтальная работа;

3)      групповая форма работы.

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

Приложение – 5-8 классы (разновозрастная группа, курс по выбору в форме факультатива)  на 2018/2019 учебный год, 68 часов (2 часа в неделю, 34 учебные недели).   

 

 

 

   

 

Текрарлав

1

  Кириш.Тиль ве бильги акъкъында. Ана тилининъ эмиети

 

2-3

  Сёз теркиби. Сеслер ве арифлер. Тамыр ве ялгъама.

 

4-5

  Сёз чешитлери

 

6

  Н.и.Метин узеринде иш. «Мектеп меним аятымда»

 

Синтаксис ве пунктуация (13 с.)

7

  Сёз бирикмеси. Баш ве таби сёз.

 

8

  Сёз бирикмелеринде багъ чешитлери.

 

9

  Н.и. Нутукъ шекиллери. «Меним иш кунюм» агъзавий беян.

 

10

  Джумленинъ макъсадына коре чешитлери (икяе, суаль, нида).

 

11-12

  Джумле, онынъ грамматик негизи.

 

13

  Джумленинъ баш азалары. Муптеда ве хабер.  

 

14

  Н.и. Диктант «Ярашыкълы багьчачыкь».

 

15

  Джумленинъ экинджи дередже азалары. Тамамлайджы

 

16

  Айырыджы -джумленинъ экинджи дередже азасы.  

 

17

  Ал. Ал акъкъында эсас къайделер.  

 

18

  Н.и. Диалог ве монолог.

 

19

  Сойдаш азалы джумлелер.  

 

20

  Кириш ве хитап, оларнынъ имлясы.

 

21

  Н.и.Мектюп язув теркиби.

 

22

  Муреккеп джумле, оларда токътав ишаретлери.

 

23

  Муреккеп джумлелернинъ чешитлери.

 

24

  Диалог. Кочюрильме лаф, оларнынъ имлялары ве ишаретлери.  

 

25

  Н.и. Тестлев. Муреккеп джумле мевзусына багъышлангъан.    

 

Фонетика ве имля (11 с.)

 

 

26

  Сес ве арифлер. Эсас къайделер.  

 

27

  Созукъ ве тутукъ сеселер. Янъгъыравукъ, сагъыр тутукъ сеслер; гъ, къ, нъ, дж арифлернинъ хусусиети.

 

28

  Н.и. «Меним Ватаным» метин устюнде чалышув.  

 

29

  Я, ю, е, ё арифлернинъ хусусиетлери.  

 

30

  Н.и. Метин. Аудирлев.  

 

31

  Созукъ сеслерни ифаделеген арифлер. Къалын ве индже созукъ сеслерни ифаделеген арифлер.

 

32

  Н.и. Кочюрюв «Ана».    

 

33

  Дудакълы ве дудакъсыз созукъ сеслерни ифаделген арифлер.  

 

34

  Н.и Табиатны тарифлев.    

 

35

  Сингармонизм къаиделери. Нутукъта къаиделернинъ къулланувы.  

 

36

  Имля. Имлянынъ эсас къаиделери.    

 

37

  Созукъ сеслернинъ тюшип къалувы.  

 

38

  Н.и.Ресим узеринде чалышув.  

 

39

  Имля лугъатнен танышув. Имля хаталары.  

 

40

  Эджа. Ургъу. Ургъунынъ эмиети.  

 

41

  Н.и. Ресим узеринде язылгъан инша.  

 

42

  Ургъу алмагъан аффикслер ве элементлер. Лугъатларнен танышув.  

 

43

  Н.и. Мен халкъым акъкъында не билем? (фикир этюв).  

 

Лексикология (5 с.)

 

44

  Сёзнинъ лексик манасы. Бир ве чокъ маналы сёзлер, догъру ве кочьме манада къулланувы.    

 

45

  Н.и. Оданынъ тарифи.

 

 

  Синонимлер. Синонимик сыра.    

 

46

  Н.и. Ресим узеринде тизильген икяе (агъзавий).

 

47

  Антонимлер. Умумий малюмат.

 

48

  Омонимлер. Эсас малюматлар.

 

49

  Незарет иши. Диктант «Акъбардакъ».  

 

50

  Хаталар устюнден ишини кечирюв.

 

51

  Н.и. Давушсыз окъув.

 

Сёз теркиби. Имля(7с.)

52

 

Сёзлернинъ догъру язылувы

 

 

 
53

 

Тамырдаш сёзлер.

 

 
54

 

Н.и. Нутукъ услюплери (лакъырды ве китабий).

 

 

 
55

 

Тамыр, ялгъама. Ялгъамаларнынъ чешитлери.

 

 
56

 

Къырымтатар тилинде сёзлернинъ пейда

олувы.

 

 
57

 

Муреккеп ве чифт сёзлер, оларнынъ имлясы.

 

 
58

 

Н.и.Нутукъ услюплери (ильмий услюп).

 

 

 
59

 

Незарет сёзлер диктанты. Муреккеп ве чифт сёзлернинъ къулланылувы.

 

 
60

 

Хаталар устюнден ишини кечирюв. Кечкен къаиделерни текрарлав.

 

 

 
61

 

Н.и.Беянгъа адий план тизмек.

 

 

 
62

 

Беянгъа азырланув.Эса къысымларыны бакъып чыкъув.

 

 
63

 

Незарет иши. Беян «Дервиза».

 

 

 
64

 

Н.и. Хаталар устюнде чалышув. Къырымтатар гимн ве байракъ акъъкъында субет

 
65-68

 

.

Текрарлав

 

 
           

 

 

Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение
«Почётненский учебно-воспитательный комплекс»


Муниципального образования Красноперекопский район

Республики Крым

РАССМОТРЕНО на заседании ШМО учителей социально-гуманитарного  цикла __________ Л.И. Нурлаева Протокол  № ____ от «___» __________ 2016 г. СОГЛАСОВАНО   Заместитель директора по УР ____________Н.В. Кунахова «___»______________2016 г.   УТВЕРЖДАЮ Директор МБОУ Почётненский УВК __________Т.В. Коваленко «___»____________2016 г.  

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

КУРС «КРЫМСКОТАТАРСКИЙ ЯЗЫК»

(факультатив)

Разновозрастная группа

КЛАССЫ

Составлено

учителем крымскотатарского

языка и литературы

Салимовой Н.С.

 

 

Рекомендовано

педагогическим советом

Протокол № _____

«___» _____________ 2016 г.

 

 

 

 

 
             
     

С. Почётное, 2016 г.

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

Факультатив


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: