Песнь 6. Ирмос: Жите́йское мо́ре, / воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею, / к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к

Ирмос: Жите́йское мо́ре, / воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею, / к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́т мой, / Многоми́лостиве.

Распина́емь, Влады́ко, гвоздьми́ у́бо, / кля́тву ю́же на нас потреби́л еси́: / копие́м же пробода́емь в ребро́, / ада́мово рукописа́ние растерза́в, мир свободи́л еси́.

Ада́м низведе́ся, ле́стию запя́т быв, ко а́дове про́пасти: / но и́же естество́м Бог же и ми́лостив, / сшел еси́ на взыска́ние, / и на ра́му поне́с, совоскреси́л еси́.

Богородичен: Пречи́стая Влады́чице, / ро́ждшая челове́ком ко́рмчию Го́спода, / страсте́й мои́х непостоя́нное и лю́тое утоли́ смуще́ние, / и тишину́ пода́ждь се́рдцу моему́.

Ин, ирмос: Ят бысть:

Христоуби́йца и пророкоуби́йца бысть евре́йское мно́жество: / я́ко бо проро́ки дре́вле, и́стины су́щия та́йныя лучи́, уби́ти не убоя́ся: / си́це и ны́не Го́спода, его́же пропове́даху они́ тогда́, / за́вистию влеко́ми уби́ша, / но нам бысть живо́т умерщвле́ние Его́.

Ят был еси́, но не удержа́н, Спа́се, во гро́бе, / а́ще бо и во́лею вкуси́л еси́ сме́рти, Сло́ве, / но воскре́сл еси́, я́ко Бог безсме́ртен, / совоздви́гнувый у́зники су́щия во а́де, / и ра́дость жена́м вме́сто печа́ли пре́жния, па́ки премени́вый.

Богородичен: Безче́стен Твой и ску́ден яви́ся вид плотски́й / па́че челове́ков, во вре́мя стра́сти: / и́бо Божества́ существо́м, красе́н добро́тою Дави́ду показа́ся: / но жезло́м Твоего́ ца́рствия враго́в сотры́й кре́пость, глаго́лаше Чи́стая: / о Сы́не мой и Бо́же, от гро́ба воста́ни.

Ин, ирмос: Жите́йское мо́ре:

Вели́кий преднаписа́ во проро́цех Моисе́й Тя, / ковче́г, и трапе́зу, и све́щник, и ру́чку, / обра́зно назна́менуя воплоще́ние, / е́же из Тебе́ Вы́шняго, Ма́ти Де́во.

Умерщвля́ется смерть, и тле́ние упражня́ется / Ада́мова осужде́ния, о Влады́чице! / Плоду́ Твоему́ прирази́вшееся: / Жизнь бо родила́ еси́, / от истле́ния избавля́ющую пою́щих Тя.

Зако́н изнемо́же, и сень ми́мо и́де, / па́че ума́ и смы́сла я́вльшейся ми благода́ти, / е́же от Тебе́, Де́во, рождества́, / Бо́га и Спа́са, многопе́тая.

Кондак, глас 6:

Живонача́льною дла́нию / уме́ршия от мра́чных удо́лий, / Жизнода́вец воскреси́в всех Христо́с Бог, / воскресе́ние подаде́ челове́ческому ро́ду: / есть бо всех Спаси́тель, / Воскресе́ние и Живо́т, и Бог всех.

Икос: Крест и погребе́ние Твое́, Жизнода́вче, воспева́ем ве́рнии, и покланя́емся, / я́ко ад связа́л еси́, Безсме́ртне, я́ко Бог всеси́льный: / и ме́ртвыя совоскреси́л еси́, и врата́ сме́ртная сокруши́л еси́, / и держа́ву а́дову низложи́л еси́, я́ко Бог. / Те́мже земноро́днии славосло́вим Тя любо́вию, воскре́сшаго, / и низложи́вшаго вра́жию держа́ву всепа́губную, / и всех воскреси́вшаго в Тя ве́ровавших, / и мир изба́вльшаго от стрел змии́ных, / и от пре́лести вра́жия, я́ко Бог всех.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: