Педагогика фени боюнджа имтихан суаллери

1. Педагогика, ее предмет и задачи. Основные категории. Система педагогических наук.

Педагогика фени, онынъ предмети ве вазифелери. Педагогика илимлери системасы.

2.   Личность и ёё характеристика. Факторы влияющие на развитие личности.

Шахыс ве онынъ характеристикасы. Шахыснынъ инкишафына тесир эткен факторлар.

.3.Этапы процесса усвоения знаний и их педагогическая характеристика.

Бильги менимсев этаплары ве оларнынъ педагогик характеристикасы.

3.  Психолого-педагогическая характеристика старшего школьного возраста и его учет в учебно-воспитательной работе.

Юкъары сыныф талебелернинъ (генчлернинъ) психологик ве педагогик характеристикасы ве оларны талим-тербие джерьянында назаргъа алувы.

4. Подростки. Особенности их физического и психического развития и их
 учет в учебно-воспитательном процессе.

Осьмюрлернинъ беден ве психик инкишафы ве оларны талим-тербие джерьянында назаргъа алувы.

5. Методы научно-педагогического исследования и их характеристика.

Ильмий-педагогик тедкъикъат усуллары ве оларнынъ характеристикасы.

6. Теоретические методы научно-педагогического исследования и их хар-ка.

Назарий ильмий педагогик тедкъикъат усуллары ве оларнынъ хар-сы.

7. Эксперимент как метод научно-педагогического исследования. Виды педагогического эксперимента.

Эксперимент ильмий-педагогик усулы оларакъ. Педагогик экспериментнинъ чешитлери.

8. Дидактика как теория обучения и образования. Основные категории и задачи дидактики.

Дидактика талим ве тасиль назариеси оларакъ. Дидактиканынъ эсас категориялары ве вазифелери.

9. Дидактические принципы и их характеристика.

Дидактик принциплери ве оларнынъ характеристкасы.

10.   Я.А. Коменский - основоположник научной педагогики.

Я. А. Коменский – ильмий педагогиканынъ эсасчысы.

11. Виды обучения и их характеристика.

Талим тюрлери ве оларнынъ характеристикасы.

12. Принципы обучения и их характеристика.

Талим принциплери ве оларнынъ характеристикасы.

13.   Содержание образования и принципы его формирования.

Тасиль мундериджеси ве онынъ шекилленюв принциплери.

14. Нормативно-правовые документы, отражающие содержание образования.

Тасиль мундериджесини акс эткен девлет весикъалары.

15. Проблемы методов обучения в дидактике. Выбор методов обучения.

Дидактикада талим усуллары ве оларны сайлап алув, ишлетюв ёллары.

16. Классификация методов обучения по источнику знаний.

Бильгилерни алынма менбааларына коре талим усулларнынъ таснифи (сёз, корьгезме, амелий фаалиет).

17. Классификация методов обучения по типу (характеру) познавательной деятельности и их реализация в процессе обучения.

Идракъ фаалиетини тешкиль эткен талим усулларнынъ таснифи ве талим джерьянында ишлетилюви (И.Я Лернен, М.Н. Скаткин)

18. Инновационные методы обучения.

Инновацион талим усуллары.

19. Классно-урочная система обучения.

Сыныф-дерс талим системасы.

20. Урок - основная форма организации учебно-воспитательного процесса. Типы уроков и их структура.

Дерс – талим-тербие джерьяннынъ эсас тешкилий шекили оларакъ.Дерслернинъчешитлери ве оларнынъ тертиби.

21.  Комбинированный урок. Характеристика его структуры.

Къарышыкъ типтеки дерс ве онынъ тертиби

22. Нестандартные уроки как формы организации обучения.

Стандарт олмагъан дерслер – талимнинъ тешкилий формалары оларакъ

23. Инновационные формы организации обучения. Их характеристика.

Инновацион талимнинъ тешкилий шекиллери ве оларнынъ характеристикасы.

24. Школьный учитель. Профессиональные требования к личности современного учителя.

Мектеп оджасы. Земаневий оджагъа къоюлгъан талаплар.

25. Контроль в обучении, его функции, виды и формы контроля.

Талимде незарет: функциялары, тюрлери ве шекиллери.

5-ти балльная система оценивания достижений учащихся в учебе, ее
характеристика. Требования к оцениванию достижений учащихся. Талебелернинъ бильгилерини дегерлендирген 5-баалыкъ системасы, онынъ характеристикасы, талаплары.

26. Процесс воспитания, его сущность, содержание и задачи. Тербие процесси, онынъ анъламы, мундериджеси ве вазифелери

27. Методы воспитания. Методы формирования сознания личности и их роль в воспитательной работе.

Тербие усуллары. Шуургъа ве идракъкъа тесир эткен тербие усуллары.

28. Методы воспитания. Методы организации деятельности и поведения учащихся.

Тербие усуллары. Фаалиетни тешкиль эткен ве маневий арекетлерни формалаштыргъан усуллар.

29. Задачи, содержание и формы эстетического воспитания учащихся.

Эстетик тербие: вазифелери, мундеридже ве шекиллери.

30. Экологик тербие: вазифелери, мундеридже, усул ве васталары.

31. Реализация принципа наглядности в обучении. Виды наглядности. Роль наглядности в эффективном проведении урока.

Талимде корьгезмелик принципнинъ ишлетилюви. Корьгезмелернинъ чешитлери ве оларнынъ дерсте эмиети.

32. Содержание, методы, формы и задачи нравственного воспитания учащихся.

Ахлякъий тербие: вазифе, мундеридже, усул ве шекиллери.

33.   Классный руководитель: функции, обязанности и права.

Сыныф рехберининъ функциялары, вазифелери ве акълары.

34. Воспитание личности в коллективе. Этапы становлении коллектива. Теория развития коллектива. А.С. Макаренко.

Шахыснынъ коллективде тербие этилюви. Коллективнинъ инкишаф девирлери. А.С.Макаренконынъ коллектив инкашафы теориясы.

35. Методы, приемы, средства воспитания и их классификация. Выбор
методов воспитания.

Тербие усуллары, приёмлары, васталары. Тербие усулларнынъ таснифи ве сайлап алув ёллары.

36.  Методы стимулирования в воспитании и их педагогическая характеристика.

Тербиеде стимуллештирген усуллар ве оларнынъ педагогик характеристикасы.

37. Трудовое воспитание учащихся: задачи, содержание, формы, методы и средства.

Эмек тербиеси: вазифелери, мундериджеси, шекиллири, усуллары ве васталары.

38. Формы воспитания. Внеклассная и внешкольная формы воспитательной работы.

Тербиенинъ шекиллери. Сыныфтан тыш ве мектептен тыш тербиевий иш шекиллери.

39. Педагогическая система К.Д. Ушинского: актуальность его идей в практике современной школы.

К.Д. Ушинскийнинъ педагогик системасы ве онынъ земаневий кунюмиздеки актуаллиги.

40. Педагогические взгляды и просветительская деятельность И.Гаспринского.

И. Гаспринскийнинъ педагогик гъаелери ве фаалиети.

41.. Формы воспитания и их характеристика/ Тербие формалары ве оларнынъ характеристикасы

 

К.пед.н., доц.кафедры ДО и  педагогики Абибуллаева Э.Э.

 





Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: