Амерыканскае кіно

Беларуска кіно

Сучасны расійскі кінематограф

Балабанов А. «Брат» (1998), «Брат-2» (2000)

Бодров С.-мл. «Сестры» (2001)

Бодров С.-ст. «Кавказский пленник» (1996)

Бондарчук Ф. «9 рота» (2005)

Буслов П. «Бумер» (2003), «Бумер-2» (2006)

Герман А. «Хрусталев, машину!» (1998)

Говорухин С. «Ворошиловский стрелок» (1999)

Кеосаян Т. «Заяц над бездной» (2006)

Лунгин П. «Свадьба» (2000), «Остров» (2006)

Месхиев Д. «Над темной водой» (1993), «Свои» (2004)

Михалков Н. «Сибирский цирюльник» (1998)

Мороз Ю. «Точка» (2006)

Кончаловский Е. «Антикиллер» (2002)

Сокуров А. «Молох» (1999), «Телец» (2001)

Тодоровский В. «Страна глухих» (1998)

Тодоровский П. «Анкор, еще анкор!» (1992)

Точилин П. «Хоттабыч» (2006)

Хотиненко В. «Зеркало для героя» (1987), «Мусульманин» (1995)

Шахназаров К. «Американская дочь» (1995)

Янковский Ф. «Статский советник» (2004), «Меченосец» (2006)

Тарич Юрий «Лесная быль» (1926), «До завтра» (1929)

Уладзімір Корш-Саблін «Першы ўзвод» (1933), «Шукальнікі шчасця» (1936), «Канстанцін Заслонаў» (1949), «Чырвонае лісце» (1958)

Аляксандр Файнцымер «Паручнік Кіжэ» (1934)

Анненский И. «Медведь» (1938)

Аршанский Э. «Дважды рожденный» (1934)

Бычков В. «Город мастеров» (1965)

Голуб Л. «Миколка-паровоз» (1956), «Девочка ищет отца» (1959)

Четвериков Виталий «Руины стреляют» (1971–1972)

Гончаренок О., Четвериков И. «Шельма» (1996)

Гостюхин Владимир «Ботанический сад» (1997)

Добролюбов Игорь «Иван Макарович» (1968), «Плач перепелки» (1990), «Расписание на послезавтра» (1978), «Белые росы» (1983)

Нечаев Леонид «Приключение Буратино» (1975), «Про Красную Шапочку» (1977), «Проданный смех» (1981), «Питер Пен» (1987), «Не покидай…» (1989)

Ефремов А. «Наш человек в Сан-Ремо» (1990), «Поводырь» (2001)

Касымова М., Еременко-мл. «Сын за отца» (1995)

Касымова М. «Маленький боец» (1997)

Колбышев А. «Охота жить» (короткометражный фильм) (1998), «Волки» (2009)

Марухин Ю. «Мать урагана» (1990)

Никифоров Вячеслав «Отцы и дети» (1983), «Душа моя, Мария» (1993), «Рейнджер из атомной зоны» (1999)

Пташук Михаил «Возьму твою боль» (1980), «Черный замок Ольшанский» (1983), «Знак беды» (1986), «В августе 44-го» (2000)

Рубинчик Валерий «Последнее лето детства» (1974), «Венок сонетов» (1976), «Дикая охота короля Стаха» (1979)

Степанов Борис «Альпийская баллада» (1965), «Волчья стая» (1975), «Альпийская баллада» (1965)

Туров Виктор «Родом из детства» (1965), «Война под крышами» (1967), «Сыновья уходят в бой» (1969), «Люди на болоте» (1981), «Полесская хроника» (1984), «Шляхтич Завальня, или Беларусь в фантастических повестях» (1994)

Елхов Юрий «Анастасия Слуцкая» (2003)

Аллен (Allen) Вуди «Бананы» (1970), «Энни Холл» (1977), «Манхэттен» (1979), «Зелиг» (1983), «Пурпурная роза Каира» (1985), «Любовь и смерть» (1975), «Сенсация», «Матч-пойнт»

Коппола (Coppola) Фрэнсис Форд «Крестный отец» (1972), «Разговор» (1974), «Крестный отец, II» (1974), «Апокалипсис сегодня» (1979), «Аутсайдеры» (1983), «Клуб «Коттон» (1985), «Сад камней» (1987)

Скорсезе (Scorsese) Мартин «Злые улицы» (1973), «Алиса здесь больше не живет» (1974), «Таксист» (1976), «Нью-Йорк, Нью-Йорк» (1977), «Последний вальс» (1978), «Разъяренный бык» (1980), «Цвет денег» (1980), «Король комедии» (1982), «Мыс страха» (1992), «Казино» (1995), «Воскрешая мертвецов» (1997)

Лукас (Lucas) Джордж «Звездные войны» (1977) «Империя наносит ответный удар» (1980), «Искатели потерянного ковчега» (1981), «Возвращение Джидая» (1983), «Звездные войны: Эпизод 1 — Скрытая угроза» (1999)

Линч (Lynch) Дэвид «Голубой бархат» (1986), «Дикие сердцем» (1990), «Твин Пикс: Огонь, иди со мной» (1993), «Шоссе в никуда» (1997)

Спилберг (Spielberg) Стивен «Челюсти» (1975), «Индиана Джонс и храм рока» (1984), «Пурпурный цвет» (1985), «Индиана Джонс и последний крестовый поход» (1989), «Парк юрского периода» (1993), «Список Шиндлера» (1993), «Спасение рядового Райана» (1998)

Ван Сант Гас (Van Sant, Ван Сент) «Аптечный ковбой» (1989), «Мой личный штат Айдахо» (1991), «Умница Уилл Хантинг» (1997), «Джерри» (2002), «Слон» (2003)

Кэмерон (Cameron) Джеймс «Терминатор» (1984), Aliens (1986) и «Терминатор 2» (1991), боевике «Правдивая ложь» (1994), «Титаник» (1997)

Коэн (Coen) братья Джоэл и Этан «Воспитание Аризоны» (1987), «Бартон Финк» (1991), «Фарго» (1996), «О, где же ты, брат?» (2000)

Хартли (Hartley) Хэл «Страстное желание» (1991), «Невероятная правда» (1989), «Доверие» (1990), «Простые люди» (1992), «Любитель» (1994), «Флирт» (1995)

Финчер (Fincher) Дэвид «Семь» (1996), «Бойцовский клуб» (1999)

Тарантино (Tarantino) Квентин «Бешеные псы» (1992), «Криминальное чтиво» (1994)

Содерберг (Soderbergh) Стивен «Секс, ложь и видео» (1989), «Эрин Брокович» (2000), «Траффик» (2000)

Вачовские братья – Энди Вачовский (Andrew Wachowski) и Ларри Вачовский (Larry Wachowski) «Матрица» (1999), «Матрица. Перезагрузка», «Матрица. Революция» (2003)

Джармуш (Jarmush) Джим «Удивительнее рая» (1984), «Вниз по закону» (1986), «Свои в доску», 1987, «Таинственный поезд» (1989) «Ночь на земле» (1991), «Мертвец» (1995), «Пес – призрак» (2000), «Кофе и сигареты» (2003).

ПЫТАННІ ДА ЭКЗАМЕНУ

па курсу «Гісторыя мастацтваў: кінамастацтва»

для студэнтаў III курса ФТБК і СМ

на 2012–2013 навучальны год (V семестр)

(303–320 груп)

1. Кіно як від мастацтва.

2. Кіно ў сістэме тэхнагенных відаў мастацтва.

3. Кампазіцыя кадра і рух.

4. Мантаж – аснова кінамастацтва.

5. Гукавы вобраз фільма.

6. Мастацкая роля музыкі ў фільме.

7. Відавая тыпалогія кіно.

8. Сістэма жанраў у кіно.

9. Перыядызацыя гісторыі кінамастацтва.

10. Кіно Францыі на пачатку XX ст.

11. Браты Люм'ер і Ж. Мельес – два напрамка ў развіцці кінематографа.

12. Кіно ЗША на пачатку XX ст.

13. Творчасць Д.У. Грыфіта.

14. Творчасць Ч.С. Чапліна.

15. Мастацкія дасягненні нямецкага кінаэкспрэсіянізму.

16. Творчасць Ф. Ланга.

17. Французскі кінаавангард.

18. Мастацкія дасягненні савецкага кінематографу 1920-х гг. Агульная характарыстыка.

19. Творчасць С. Эйзенштэйна.

20. Мастацкія дасягненні групы «ФЭКС».

21. Беларускае кіно 1920-х гг.

22. Беларускае кіно 1930–1940 гг.

23. Агульная характарыстыка галоўных тэндэнцый развіцця кіно таталітанай эпохі.

24. Французскі паэтычны рэалізм.

25. Італьянскі нэарэалізм.

26. Заходнееўрапейскае кіно на мяжы 1950–1960 гг. Агульная характарыстыка.

27. Творчасць Л. Вісконці.

28. Творчасць М. Антаніёні.

29. Творчасць Ф. Феліні.

30. Творчасць Б. Берталуччы.

31. Шведскі кінематограф. І. Бергман і яго школа.

32. Вытокі і асноўныя мастацкія прынцыпы французскай «новай хвалі».

33. «Новая хваля» у нямецкім кінематографе.

34. «Маладое нямецкае кіно».

35. Творчасць В. Вендэрса.

36. Новае пакаленне рэжысёраў брытанскага кіно – «маладые раз’юшаныя».

37. Творчасць П. Грынуэя.

38. Кіно Іспаніі другой паловы XX ст. Агульная характарыстыка.

39. Постфранкісцкі перыяд іспанскага кіно і «генерацыя бязвінных».

40. Кіно Японіі другой паловы XX ст. Агульная характарыстыка.

41. Творчасць А. Курасавы.

42. Кіно Польшчы другой паловы XX ст. Агульная характарыстыка.

43. Творчасць А. Вайды.

44. Творчасць К. Кеслёўскага.

45. Феномен «кіно разліку» ва ўсходнееўрапейскім кіно 1970–1980-х гг.

46. Кіно Расіі другой паловы XX ст.: асноўныя тэндэнцыі развіцця.

47. Творчасць А. Таркоўскага.

48. Мастацкія плыні ў савецкім кіно 1960-х гг.

49. Кіно Беларусі другой паловы XX ст. Агульная характарыстыка.

50. Кінатворы на ваенную тэму ў беларускім кінематографе другой паловы XX ст.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: