И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Кондáк Богоро́дицы, глaс 6

Кондáк Богоро́дицы, глaс 6:

П редста́тельство христиа́н непосты́дное,/ хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное,/ не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы,/ но предвари́, я́ко Блага́я,/ на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти;/ ускори́ на моли́тву и потщи́ся на умоле́ние,// предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Проки́мены:

Воскре́сный, глaс 3:

П о́йте Бо́гу на́шему, по́йте,/ по́йте Царе́ви на́шему, по́йте.

Му́ченика Ма́манта, глaс 7:

В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде/ и упова́ет на Него́.

Прича́стны:

Воскре́сный:

Х вали́те Го́спода с небе́с, хвали́те Его в вы́шних.

Му́ченика Ма́манта:

Р а́дуйтеся пра́веднии о Го́споде, пра́вым подоба́ет похвала́.

А ллилу́ия. (Трижды)


[1] По уставу положена 17 кафизма (Непоро́чны), которая поется на 5-й глас, независимо от недельного гласа, и сразу после него тропари «Ангельский собор...». В приходской практике вместо Непорочных на воскресных всенощных бдениях обычно поется полиелей.

[2] По распространенной приходской традиции на воскресном всенощном бдении поется

только первый антифон 4 гласа:

Степе́нна, глас 4:

1 Антифо́н:

Хор: О т ю́ности моея́/ мно́зи бо́рют мя стра́сти,/ но Сам мя заступи́// и спаси́, Спа́се мой.

Н енави́дящии Сио́на,/ посрами́теся от Го́спода,/ я́ко трава́ бо огне́м// бу́дете изсо́хше.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

С вяты́м Ду́хом/ вся́ка душа́ живи́тся,/ и чистото́ю возвыша́ется,// светле́ется Тро́йческим еди́нством, священнота́йне.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: