Отлично (90-100 баллов)

Вопросы к экзамену по дисциплине

1. «Уянув деври» къырымтатар эдебиятында.

2. Асан Сабри Айвазовнынъ «Неден бу ала къалдыкъ» пьесанынъ мундериджеси, гъаеси.

3. Джафер Сейдаметнинъ омюри ве фаалиети.

4.Осман Акъчокъракълынынъ «Хикает-и Ненкеджан ханум тюрбеси» эсеринде баш къараманларнынъ сималары.

5. Усеин Шамиль Тохтаргъазынынъ омюри ве иджады.

6.Н.Челебиджиханнынъ «Къарылгъачлар дувасы» икяенинъ мундериджеси. Эсерде окъув усулларнынъ акс олынувы.

7. Абляким Ильмийнинъ омюри ве иджады.

8. Якъуб Шакир –Алининъ шиириетининъ бедий хусусиетлери.

9. Н.Челебиджиханнинъ омюри ве иджады.

10. А.Ильмийнинъ «Къуртчу Бекирчик» икяесининъ талили.

11. Джемиль Керменчикли. Омюри ве иджады.                                                                                      

12. Джафер Сейдаметнинъ «Миллий дуйгъу» эсерининъ талили.

13. Асан Сабри Айвазов. Омюри ве иджады.

14. Асан Сабри Айвазовнынъ «Неден бу ала къалдыкъ» пьесасында девирнинъ акс олунувы.

15. Сеит - Абдулла Озенбашлынынъ омюри ве иджады.

16.А.Чергеевнинъ балларгъа багъышлангъан эсерлерининъ талили («Тильки ве къоян», «Айванлар не айталар», «Йыл дёнюми»).

17. Мемет Нузет. Омюри ве иджады.

18.Сеит-Абдулла Озенбашлынынъ «Оладжагъа чаре олмаз» пьесасында баш къараманларнынъ образларынынъ талили.

19. Усеин Шамиль Тохтаргъазынынъ Харджибиедеки фаалиети.

20. Амди Герайбайнынъ омюри ве фаалиети.

21. А.Чергеевнинъ «Такъдир» эсерининъ талили.

22. Якъуб Шакир –Алининъ шиириетининъ бедий хусусиетлери.                              

23. А.Чергеевнинъ «Аджи Ислям молла» эсерининъ талили.

24 Абдулла Лятиф-заденинъ омюри ве иджады.

25. А.Чергеевнинъ «Эшит, мевта не сёйлеюр» эсерининъ талили.

26. Асан Чергеев. Омюри ве иджады.                                                                                   

27. Асан Сабри Айвазовнынъ «Неден бу ала къалдыкъ» пьесада Абдульветан ве Абдульислямнынъ сималары.

28. Якъуб Шакир –Алининъ омюри ве иджады.

29.Осман Акъчокъракълынынъ «Хикает-и Ненкеджан ханум тюрбеси» эсеринде девирнинъ акс олунувы.                              

30.Сеит-Абдулла Озенбашлынынъ «Оладжагъа чаре олмаз» пьесасынынъ мундериджеси, гъаеси. баш къараманларнынъ образларынынъ талили.

31. А.Ильмийнинъ «Чубарым балам» икяесининъ талили.

32. Осман Акъчокъракълы. Омюри ве иджады.

33 Джафер Сейдаметнинъ «Унутылмаз козьяшлар» эсерининъ талили.

34.У.Ш.Тохтаргъазынынъ шиириетининъ бедий хусусиетлери, мевзу чешитлиги.

35. Мемет Нузетнинъ «Селим сохта» эсеринде баш къараманларнынъ образлары.

36. А.Одабашнынъ «Алтын ярыкъ» эсерининъ талили.

37. Абдулла Лятиф-заденинъ шиирининъ талили.

38.А.Чергеевнинъ «Тильки ве къоян» масалнынъ талили.

39.Якъуб Шакир –Алининъ шиирининъ талили.

40.Н.Челебиджиханнынъ Ант эткенмен шиирининъ талили.

41. Джемиль Керменчиклининъ шиирининъ талили

42.У.Ш.Тохтаргъазынынъ шиирининъ талили.

43. У.Ш.Тохтаргъазынынъ «Дюньяда не вар?» шиирининъ талили.

43. А.Герайбайнынъ шиирининъ талили.

44. А.Чергеевнинъ «Йыл дёнюми» масалнынъ талили.

Методические указания для обучающихся по освоению дисциплины

Вид учебных занятий в соответствии с пунктом 4 Методические указания для обучающихся по освоению дисциплины по видам учебных занятий
Лекции Написание конспекта лекций: кратко, схематично, последовательно фиксировать основные положения, выводы, формулировки, обобщения; помечать важные мысли, выделять ключевые слова, термины. Проверка терминов, понятий с помощью энциклопедий, словарей, справочников с выписыванием толкований в тетрадь. Обозначить вопросы, термины, материал, который вызывает трудности, пометить и попытаться найти ответ в рекомендуемой литературе. Если самостоятельно не удается разобраться в материале, необходимо сформулировать вопрос и задать преподавателю на консультации, на практических работах.
Практические Д/з: проработать вопросы плана, ответы законспектировать определения ключевых слов-терминов выписать в терминологический словарик, письменно выполнить практические задания: выполнение заданий на практических занятиях, экспресс-контроль в форме терминологического диктанта, устного опроса, контрольной работы
Самостоятельная работа обучающихся Выполнение заданий к самостоятельным работам, реферат объемом до 30 страниц; если конкретное задание не прописано: материал законспектировать, выписать незнакомые термины в терминологический словарик. Поиск литературы и составление библиографии, использование от 3 до 5 научных работ, изложение мнения авторов и своего суждения по выбранному вопросу; изложение основных аспектов проблемы. Кроме того, приветствуется поиск информации по теме реферата в Интернете, но с обязательной ссылкой на источник, и подразумевается не простая компиляция материала, а самостоятельная, творческая, аналитическая работа, с выражением собственного мнения по рассматриваемой теме и грамотно сделанными выводами и заключением. Ознакомиться со структурой и оформлением реферата.
Контрольная работа обучающихся Контрольная работа выполняется с целью закрепления теоретических знаний, формирования ПК и ОПК, развития умений самостоятельного изучения теоретических и практических вопросов, которые вошли в лекционный курс, но имеют общее значение для решения поставленных задач дисциплины и расширяют кругозор студента. Контрольная работа содержит 2 теоретических вопроса и 1 практический.
Экзамен При подготовке к экзамену необходимо ориентироваться на конспекты лекций, рекомендуемую литературу и др. Итоговая оценка состоит из результатов текущей и промежуточной аттестации: 50+50

Критерии оценивания

Виды учебной деятельности Критерии оценивания Количество баллов
Лекции Посещение и конспектирование лекций, блиц-опрос(за каждую пару) 0,25*16=4
Практические занятия Ответы и выполнение заданий на практических занятиях, рефераты, доклады, устный ответ, выступление, демонстрации и т.д. 0,25*32=8
Самостоятельная работа Выполнение домашних заданий, подготовка к практическим занятиям, индивидуальные задания (рефераты, доклады, презентации и т. д.) 22
КР

1.Знание материала, даны правильные и полные ответы на все теоретические вопросы и задания соответственно учебной программе дисциплины.

2. Предложенные задания и работа с текстом (анализ) выполнен полностью правильно.

3. Работа выполнена с учётом всех требований к выразительному прочтению текста,а также к пересказу его по памяти.

16
Экзамен 50
  Итого: 100

4. Текущий контроль осуществляется в соответствии с Положением о текущем контроле ФГАОУ ВО «КФУ им. В.И. Вернадского»

Отлично (90-100 баллов)

По шкале ЕСТS – А

1.Даны правильные и полные ответы на все теоретические вопросы и задания

соответственно учебной программе дисциплины.

2. Предложенные задания и работа с текстом (анализ) выполнен полностью правильно.

3. Работа выполнена с учётом всех требований к выразительному прочтению текста,а также к пересказу его по памяти.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: