III. Phrases to handle complaints

1. We have carefully studied your claims … – Мывнимательноизучиливашипретензии

2. You were right to let us know about – Правильносделали, чтосообщилинамо …

3. You are perfectly correct in saying that … – Высовершенноправывтом, что …

4. After investigating your complaint, we have to admit that … – Послеизучениявашей

жалобы мы вынуждены признать, что …

5. We can assure you that … – Можемвасуверить, что …

6. Steps are being taken immediately to avoid such mistakes in the future – Мынемед-

ленно примем меры для того, чтобы избежать подобных ошибок в будущем

7. Please, accept our sincere apologies for this delay and the trouble it has caused you –

Примите наши искренние извинения за эту задержку и беспокойство, которое мы

вампричинили…

8. A replacement for the substandard goods will be delivered … – Заменанедоброкаче-

ственноготоварабудетпроизведена …

9. Your claim has been passed on to our insurance agent, who will get in touch with you

soon – Ваша претензия была передана нашему страховому агенту, который скоро

свяжется с вами.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: