1.
|
|
|
|
^вhшта же философ(ъ) и трuденъ сы тhлwм(ь) и боленъ. радъ идu тамо. аште имuть бuкви въ "зыкъ свои. и реч(е) ц(hса)рь къ немu дhдъ мои и ^ць мои и инии мнози. искавше того не обрhли сuть. то како азъ могu обрhсти. философ(ъ) же реч(е). то кто можеть на водh бесhдu написати или еретичьско им# себh обрhсти ^вhшта емu пакы ц(hсар)ь... аште ты хоштеши то можеть бгъ тебh дати иже даеть всhм(ъ) иже прос#т(ь) несuмнhниемъ и ^връзаеть тлъкuштимъ (Житие Кирилла).
Примечания:
uстимъ от оустити — побуждать.
2. Определить происхождение мягких согласных в словах текста.
3. Сделать морфологический разбор слов: Ростиславъ, моравьскыи, сътвори.
Слова под титлами
члвкъ – чьловhкъ, члвчскыи – чьловhчьскыи
гъ – господинъ, гспдиноу – господиноу
гла – глагола, гл\ – глагол\
гъ – господь, ги – господи
исъ – иисоусъ
оць – отьць, оче – отьче
ерслмъ – ероусалимъ
млсрдова – милосрьдова
млсть – милость
съ – сынъ
спс – спаси
промъ – пророкомъ
нбо – нhбо
3.2.2. Комплект тестов для текущей
и промежуточной аттестации