Vocabulary

common to refer action performance initially connection growing increasingly extent to affect gross domestic product to comprise core tangible to adopt intangibility inseparability variability perishability dressed apparel impression tremendous consistency to frame guidance interaction to add package to attract общий относиться действие результат первоначально связь растущий в большей степени масштаб влиять валовой национальный продукт заключаться, включать основной, главный материальный перенимать, принимать нематериальность неделимость изменчивость, непостоянство несохраняемость одетый униформа впечатление грандиозный, невероятный последовательность, постоянство охватывать руководство взаимодействие добавлять пакет услуг привлекать

Find out the English equivalents in the text.

Оказать влияние на моровую экономику, взаимодействие персонала и клиентов, воспринимать 5 органами чувств, материальный элемент, отбор персонала, присутствие других клиентов, профессиональная униформа, автоматическая служба бронирования, относиться к продукции, предоставлять руководство, персонал службы приема гостей, привлекать больше гостей, удовлетворительный опыт.

Answer the questions to the text.

1. What is the focus of the marketing concept?

2. What thing has become an increasingly important component of the marketing concept?

3. What characteristics set services apart from physical goods?

4. What do Ritz-Carlton Hotels understand?

Find out the steps of Ritz-Carlton Hotels to promote their services.

professional apparel of the staff
 
 
 
 
 
 

Read the table Service Characteristics of Hospitality Marketing. Complete the third column giving some more hospitality examples of Intangibility, Inseparability, Variability, Perishability.


Понравилась статья? Добавь ее в закладку (CTRL+D) и не забудь поделиться с друзьями:  



double arrow
Сейчас читают про: