double arrow

Рисунки со взрослыми 11 страница


2002. Amsterdam & Rotterdam. The course of the Maastricht Summer

University 213.Kolb P. Kindermuseen in der USA. Tatsachen, Deutungen und

Vermittlunsmethoden. F.a.M. 1983 214.Kriplen N. Keep an Eye on That Mummy: A History of the Children's

Museum of Indianapolis. Indianapolis. 1982 215. Kroeber A. L. Anthropology. Race, language, culture, psychology,

prehistory. New York. 1948 216.Kroeber A. L. Ethnographic interpretation. University of California

Press. 1957


217.Legene S. The ethnographic museum and white ethnicity in the

Netherlands // Музей. Традиция. Этничность. XX-XXI в.в.:

Материалы международной научной конференции, посвященной

100-летию Российского Этнографического музея. СПб.-Кишинев.

2002. С.27 218.Leonard I. Der fliegende Koffer // Die Grundschulzeitschrift. 1997.

№101.S.22-24 219.Levin-Benham A. Children's Museum: A Structure for Family

Learning // Collective Vision: Starting and Sustaining a Children's

Museum. Washington, DS: Association for Youth Museum, 1997 220.Mazuura K. http://www.kyrnatcom.unesco.kz/press6.htm 221.Merriman N. The Peopling of London, London, Museum of London,

1993 222. More E. Youth in Museums. Philadelphia. Univ. Of Pennsylvania

press. 1991 223.Norris L. We Make the Road by Walking: A Place for Emerging

Adults in Children's Museum // Hand to hand. Edit. AYM. Fall 1996. 224. Parsons T. The social system. N.Y. 1951

225.Parsons T. Explorations in general theory in social science. N.Y. 1976 226.Root-Bernstein M., Root-Bernstein R. Imagination and the Museum //

Hand to hand. Edit. AYM. Spring 2000. Vol.16. #1 227.Shorto R. The Island at the Center of the World. The Epic Story of

Dutch Manhattan and the Forgotten Colony That Shaped America.

N.Y. 2004. P.2 228.Simmel G. The Stranger. Chicago. 1971. P.148 229.Sorokina G. Season's Greetings from Russia. Stories about Russian

folk culture art and traditions for American teachers and museum

educators. St. Louis. 2003


230.Spall A. Der Museumspadagogishe Dienst Berlin. Structur und Ziele // Die Seele ist das Klavier mit vielen Saiten. Hannover. 1998. S.59

231.Siren R., Polese M. Undersanding the New Sociocultural Dinamics of Cities: Comporative Urban Policy in a Global Context // The Social Sustainaility of Cities: Diversity and the Management of Change. Toronto: University of Toronto Press, 2000. P. 3-38.

232.The Educational Role of the Museum. Hooper-Greenhill. London. New York. 1999

233.The Kindermuseum: history and accounting. Amsterdam. 2002. P.8

234.Vanja K. Strategies of the new Museum of European Cultures in Berlin // Музей. Традиция. Этничность. XX-XXI вв.: Материалы международной научной конференции, посвященной 100-летию Российского Этнографического музея. СПб.-Кишинев. 2002

235.Zacharias W. Ein Kinder- und Jugendmuseum fuer die Neunziger Jahre // Standbein Spielbein. №32. 1992. S. 3-7

236.Zacharias W. Von Dingen, Sinnen und Dinosauren. Unna. 1993. S. 63

237.Архив ИИМК РАН. Ф.35. on.l.

238.Архив РЭМ. Ф.1, оп.2, ед.хр.253. л.ЗЗ

239. Архив РЭМ. Ф.1, оп.2, ед.хр.566. л.4

240.vvwvv.ethnomuseum.ru

241 .www.museum.ru/M1861

Занятия по адресу: школа №85, Ямашева 100А, каб. 302.Проезд автобусами 18,33,35,45,46,62,76 ост.«XL»

Запись: 8(917)8868810 Вероника Проневич, 8(917)9322094 Татьяна Андреева

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

МАРТ. Весна света и ручьев

Живопись с «нуля» взрослым (Пастель. Цикл «Дыхание года»)

23.03 (Сб),14.00 - 15.30

24.03 (Вс),14.00 - 15.30 МАРТ: весна света

Стоимость посещения 1000р 2дня и ручьев!

Материалы предоставляются

Но если у вас есть и свой набор

(пастель СУХАЯ, а не масляная),

приносите его с собой

Импровизационные

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Сейчас читают про: